Idees de turisme rural per una setmana o més

Un altre circuit ideal per disfrutar del turisme rural visitant cingleres ha d’incloure El Far. Rùpit, i Tavertet. Per arribar al Far (a uns 20 minuts) des de Masia  LaCoro només cal que aneu passat Olot en direcció com si agaféssiu els túnels de Bracons, però a la rotonda en comptes d’agafar cap a Vic preneu la segona sortida en direcció a la Salut. Trobareu una carretera de curves ben entretinguda que ben aviat us durà fins al peu del Santuari de la Salut (cal estar atents a  trencar a la dreta just al segon revolt més pronunciat). Aquest santuari potser no és dels més coneguts però tant una visita com el balcó als Pirineus que ofereix no us deceberan. Un cop hàgiu agafat el cotxe altra vegada, torneu al segon revolt tancat de què parlàvem abans, i continueu pujant fins a Coll de Condreu, on  haureu de trencar a l’esquerra i continuar per una carretera estreta fins al final de tot, on després d’aparcar podreu atansar-vos a la Cinglera del Far, i admirar les vistes que us proporciona sobre el Pasteral i Amer. Vist això, serà hora de tornar al Coll de Condreu i llavors podreu continuar unes curves més tot passant per La Devesa, i després d’una recta llarga i unes quantes curves trobareu el trencant per anar a Rupit a l’esquerra. El poble de Rupit en sí no para mai de créixer amb una harmonia de trets arquitectònics que és envejable per qualsevol altre poble o ciutat, però el que més m’agrada  és la part antiga, amb moltes cases construïdes sobre la pròpia rocalla, i on ara i adés s’alça alguna roca imponent a mode de tòtem - de fet hi podeu fer moltes excursions a peu i en una  d’elles anar a veure les tombes talaiòtiques. De ben segur que les curioses formes de les seves pedres foren objecte d’innumerables cultes i rituals per part de civilitzacions anteriors. Els qui vulguin caminar un xic més poden atansar-se fins al famós Salt del Sallent, i després anar a gaudir d’un bon àpat al Restaurant  Albert on hi trobareu qualitat a preus interessants. I encara no hem acabat, perquè ara podeu agafar el cotxe i arribar-vos encara una mica més enllà i visitar les cingleres de Tavertet, des d’on no resultarà difícil d’endevinar el Pantà de Sau ---- Reserveu la vostra estada de turisme rural , i si dueu prismàtics potser intentar divisar el campanar de l’antic poble ara submergit, però això ja no és tan fàcil. Si us ve de gust baixar cap a Girona, i encara no us heu aturat a Besalú no us perdeu aquesta oportunitat, i un cop a Girona us recomano anar a veure el Call  Jueu, passejar per la Rambla a la vora de l’Onyà, i sobretot fer la volta passant per la Muralla, des d’on tindreu una visió més de conjunt de tota la ciutat. I si sou afortunats i coincidiu amb el Festival de les Flors podreu a més a més entrar a molts llocs privats que altrament romanen tancats al públic. Els turistes que disposin d’una setmana o més de vacances potser voldran també atrevir-se a deixar momentàniament la calma i tranquilitat de casa rural LaCoro  per aventurar-se fins a la platja a l’estiu , o simplement fer una excursió per l’Empordà. Si d’això es tracta, us recomano que no us perdeu l’ocasió de dirigir-vos a Vilajuïga, des d’on podeu pujar en  cotxe fins a l’aparcament del Monestir de St. Pere de Rodes. Ara bé, per gaudir d’una vista panoràmica a 360º de tota la badia de Roses caldrà que us enfileu a peu fins al bell cim del turó bo i passant per l’Ermita de Sta. Helena. Fet això, és recomanable baixar en cotxe tot serpentejant fins al Port de la Selva i admirar tot aquest magnífic païsatge de marina únic. Si teniu sort, encara us  quedarà temps per enfilar la recargolada carretera que porta fins l’emblemàtic poble de Cadaqués, nogensmenys  famós pel seu llegat Dalinià i els racons i  raconets que esperen per sorprendre-us en cadascun dels seus divertits carrerons. Si disposeu d’un dia més a Masia LaCoro, una altra excursió també molt recomanable consisteix a visitar els pobles Medievals de Peratallada, i Pals, i perquè no, de Monells, el motiu comú entre els quals és l’acurada talla de pedra dels seus ben decorats carrers i cases. Si preferiu dirigir-vos en direcció a França, no us podeu perdre els pobles d’Espinavell, Molló, i la collada del Camí de la Retirada (des d’on es pot albirar el  sempre imponent massís del Canigó, així com també la Torre de Mir)   i Prats de Molló (això ja us omplirà un dia més, i si heu agafat calor després de tantes visites, res millor que relaxar-vos a la magnífica piscina d’aigua salada de Masia LaCoro a la vostra arribada). Els qui venen de molt lluny potser també voldran fer una sortida a la sempre vibrant i eclèctica ciutat de Barcelona (a poc més d’1 hora de la nostra casa rural),  on com a mínim haureu d’haver demanat entrada amb antel.lació per visitar llocs com La Sagrada Família, La Pedrera, i també podeu visitar el Parc Güell de  Gaudí, i el Tibidabo o les Rambles, i ja que sou allà, l’Aquàrium farà les delícies de petits i no tan petits. I si us ve de gust arribar-vos fins a Andorra per anar de compres o esquiar a l’hivern, hi ha entre 1h i 1/2 i 2h de camí des de la nostra casa rural.
A 3/4 h de casa rural amb piscina naturista LaCoro - Sau, pantà, senderisme A 3/4 h de casa rural amb piscina naturista LaCoro - Port de la Selva, nudisme, naturisme A 3/4 h de de casa rural amb piscina naturista LaCoro - Roses, badia, monestir St. Pere de Rodes Prop de casa rural amb piscina naturista LaCoroCanigó, senderisme, alta muntanya Vallespir, natura, patrimoni històric casa rura de nit, piscina, aigua salada, ideal pels naturistes A 1/2 h de A 15 min de casa rural amb piscina naturista LaCoro - El Far, cingles, La Garrotxa A 3/4 h de A 15 min de casa rural amb piscina naturista LaCoro - Rupit, Salt del Sallent, senderisme
Per damunt del Salt del Sallent (dreta)
Cingleres del Far (esquerra)
Masia turisme rural amb piscina LaCoro - posta sol, camps, muntanya, pura natura Prop de casa rural amb piscina naturista LaCoro - Alt Empordà, cala, cala nudista, naturisme
Meandres del pantà de Sau
  Dues de les millors cales nudistes de tot l’Alt Empordà
A 3/4 h de de casa rural amb piscina naturista LaCoro - Badia de Roses des del cim de St. Pere de Rodes Prop de casa rural amb piscina d'aigua salada LaCoro - Espinavell, França, senderisme Canigó, senderisme, Vallespir detalls, encant, casa rural LaCoro Reserveu les vostres vacances Reservar casa rural LaCoro, amb piscina i encant Casa rural independent amb piscina LaCoro - colors de tardor Masia, turisme rural, piscina, ideal pel naturisme
Àigües cristal.lines a sols 5 minuts a peu
Masia LaCoro en ple entorn rural a St Pere d’Espuig
Llum màgica de tardor - mes de novembre
Reservar casa rural amb piscina a St. Pere d'Espuig, Bianya, La Garrotxa flors, jardí, casa rural masia LaCoro Reservar casa rural amb piscina - pinya, bosc, pins, bolets turisme rural, desconnexió, gaudi, Masia LaCoro Casa rural amb piscina d'aigua salada LaCoro Inici Contacte Avantatges Què fer Newsletter Pack Regal Ofertes Reservar casa rural Consultar disponibilitat a Casa Rural LaCoro
Què fer en una setmana o més
Un altre circuit ideal per disfrutar del  turisme rural visitant cingleres ha d’incloure El Far. Rùpit, i Tavertet. Per arribar al Far  (a uns 20 minuts) des de Masia LaCoro   només cal que aneu passat Olot en  direcció com si agaféssiu els túnels de  Bracons, però a la rotonda, en comptes  d’agafar cap a Vic preneu la segona sortida en direcció a la Salut. Trobareu una  carretera de curves ben entretinguda que  ben aviat us durà fins al peu del Santuari  de la Salut (cal estar atents a trencar a la  dreta just al segon revolt més pronunciat.  Aquest santuari potser no és dels més  coneguts però tant una visita com el balcó  als Pirineus que ofereix no us deceberan.  Un cop hàgiu agafat el cotxe altra vegada  torneu al segon revolt tancat de què  parlàvem abans, i continueu pujant fins a  Coll de Condreu, on haureu de trencar a  l’esquerra i continuar per una carretera  estreta fins al final de tot, on després  d’aparcar podreu atansar-vos a la Cinglera del Far,    i admirar les vistes que us proporciona  sobre el Pasteral i Amer. Vist això, serà  hora de tornar al Coll de Condreu i llavors  podreu continuar unes curves més tot  passant per La Devesa, i després d’una  recta llarga i unes quantes curves trobareu el trencant per anar a Rupit a l’esquerra. El poble de Rupit en sí no para mai de créixer amb una harmonia de trets arquitectònics  que és envejable per qualsevol altre poble  o ciutat, però el que més m’agrada  és la  part antiga, amb moltes cases construïdes  sobre la pròpia rocalla, i on ara i adés  s’alça alguna roca imponent a mode de  tòtem - de fet hi podeu fer moltes  excursions a peu i en una d’elles anar a  veure les tombes talaiòtiques, De ben  segur que les curioses formes de les seves pedres foren objecte d’innombrables cultes i rituals per part d’anteriors civilitzacions.  Els qui vulguin caminar un xic més poden  atansar-se fins al famós Salt del Sallent, i després anar a gaudir d’un bon àpat al  Restaurant Albert on hi trobareu qualitat a  preus interessants. I encara no hem  acabat, perquè ara podeu agafar el cotxe i  arribar-vos encara un xic més enllà i visitar  les cingleres de Tavertet, des d’on no  resultarà difícil de veure el Pantà de Sau, i si dueu prismàtics potser intentar divisar  el campanar de l’antic poble, ara  submergit, però això ja no és tan fàcil. Si us ve de gust baixar cap a Girona, i  encara no us heu aturat a Besalú no us  perdeu aquesta oportunitat, i un cop a  Girona us recomano anar a veure el Call  Jueu, passejar per la Rambla a la vora de  l’Onyà, i sobretot fer la volta passant per la Muralla, des d’on tindreu una visió més de  conjunt de tota la ciutat. I si sou afortunats i coincidiu amb el Festival de les Flors   podreu, a més a més, entrar a molts llocs  privats que altrament romanen tancats al  públic. Els turistes que disposin d’una setmana o  més de vacances potser voldran també  atrevir-se a deixar momentàniament la  calma i tranquilitat de casa rural LaCoro   per aventurar-se fins a la platja a l’estiu, o simplement fer una excursió per  l’Empordà. Si d’això es tracta, us recomano que no us perdeu l’ocasió de dirigir-vos a  Vilajuïga, des d’on podeu pujar en cotxe  fins a l’aparcament del Monestir de St.  Pere de Rodes. Ara bé, per gaudir d’una  vista panoràmica a 360º de tota la badia de Roses caldrà que us enfileu a peu fins al  bell cim del turó bo i passant per l’Ermita  de Sta. Helena. Fet això, és recomanable baixar en cotxe  fins a Port de la Selva i admirar tot aquest  païsatge de marina únic. Si teniu sort,  encara us quedarà temps per enfilar la  recargolada carretera que porta fins  l’emblemàtic poble de Cadaqués,  nogensmenys  famós pel seu llegat Dalinià  i els racons i raconets que esperen per  sorprendre-us en cadascun dels seus  divertits carrerons. Una altra excursió també molt recomanable a menys d’1h de la nostra casa de turisme  rural consisteix a visitar els pobles  Medievals de Peratallada, i Pals, i perquè  no, de Monells, el motiu comú entre els  quals és l’acurada talla de pedra dels seus  ben decorats carrers i cases. Si preferiu dirigir-vos en direcció a França,  no us podeu perdre els pobles d’Espinavell, Molló, la collada del Camí de la Retirada, i Prats de Molló (això ja us omplirà un dia  més, i la canícula estival us ha cansat una  mica després de tantes visites, res millor  que relaxar-vos a la magnífica piscina  d’aigua salada de Masia LaCoro a la vostra arribada. Els qui venen de molt lluny potser també  voldran fer una sortida a la sempre vibrant i eclèctica ciutat de Barcelona (a poc més  d’1 hora de la nostra casa rural), on com a  mínim haureu d’haver demanat entrada  amb antel.lació per visitar llocs com La  Sagrada Família, La Pedrera, i també  podeu visitar el Parc Güell de Gaudí, i el  Tibidabo o les Rambles, i ja que sou allà,  l’Aquàrium farà les delícies de petits i no  tan petits. I si us ve de gust arribar-vos fins a Andorra per anar de compres o esquiar, hi ha entre 1h i 1/2 i 2h de camí des de la nostra casa  rural.
Vista desde casa rural LaCoro, vall verge de St. Pere d'Espuig, Vall de Bianya Casa rural LaCoro, St. Pere d'Espuig, Bianya, La Garrotxa Casa rural de vacances LaCoro, amb encant i piscina apte pel naturisme Casa rural LaCoro - vista de la posta sol, camps, muntanya, pura natura casa rural LaCoro, detalls, encant, piscina d'aigua salada Canigó, senderisme, Vallespir Canigó, senderisme, alta muntanya Espinavell, França, senderisme Vallespir, natura, patrimoni històric Roses, badia, monestir St. Pere de Rodes Badia de Roses, Costa Brava, Empordà, turisme rural Port de la Selva, nudismo, naturismo Alt Empordà, cala, cala nudista, naturismeo
  Dues cales nudistes aprox. a 1h de Masia LaCoro, casa rural amb piscina naturista.
Sau, pantà, senderisme
Meandres del pantà de Sau
El Far, cingles, La Garrotxa
Cingleres del Far
Excursió a Salt del Sallent des de LaCoro
Rupit, Salt del Sallent, senderisme menu Allotjament rural independent amb piscina LaCoro - Reservar Allotjament rural independent amb piscina LaCoro - Reservar