A més a més de tots els suggeriments que trobareu a la nostra secció “Què fer en un cap de setmana”, us proposem el següent: A la Vall de Camprodon, que està a només 20 minuts de la nostra casa rural, es interssant de fer almenys un parell de sortides en cotxe. La primera, i que resulta molt complerta, és fer una ruta circular, començant per una parada a Camprodon, per llavors dirigir-nos a un dels pobles més autèntics i ben conservats de la zona: el poble de Beget, ara patrimoni de la Unesco, amb totes les seves pintoresques cases i carrerons de pedra, i llavors continuar per una carretera panoràmica com poques per dirigir-nos cap a Oix, i finalment tornar a pujar per Castellfollit de la Roca fins a St. Pere d’Espuig. TAmbé es pot fer la volta a la inversa, amb el sol d’esquenes. De tornada, descanseu bé a Masia LaCoro, i prepareu-vos pel dia següent.   La segona, sobretot pels que els agradi el muntanyisme, consisteix a dirigir-se desde Camprodon cap a l’estació d’esquí Vallter 2000, tot passant pels bonics pobles de Llanars i Setcases. Un cop a Vallter 2000 (el número prové de la seva alçada sobre el nivell del mar), si us agrada el senderisme d’alta muntanya podeu pujar (us caldrà estar ben preparats físicament) a peu a l’estiu, o a l’hivern amb raquetes de neu que podeu llogar a Setcases mateix, fins al Gra de Fajol, i si us queda més energia, fins al pic de Bastiments (2881m). No oblideu de fer una curta visita al Refugi “del Xalet” tot de baixada. Molt recomanable per aquell qui participa veritablement del turisme rural sobretot cap a finals de maig, que és quan l’aigua és més neta i alhora  abundant gràcies al desglaç, és anar a veure les gorgues de Sadernes.  Des de la nostre casa us caldrà agafar direcció Girona, i prendre la primera sortida després del túnel de l’autovia, indicat com a “Alta Garrotxa, espai  d’interés natural”, en direcció a Montagut i llavors trencar a l’esquerra i baixar fins arribar a un dels ponts romànics de muntanya més espectaculars i ben conservats de les contrades: el Pont de Sadernes. Paga la pena d’aturar-s’hi i trepitjar-lo per comprovar la seva solidesa després de tants i tants d’anys de deixar transcòrrer pluges torrencials per sota seu, però sobretot per admirar unes gorgues magnífiques, i que abans de que hi construissin la presa i captació d’aigua encara ho eren molt més. Però el nostre objectiu queda més amunt, agafant sempre cap a l’esquerra on arribarem en cotxe al  aparcament obligatori, ja que a partir d’aquí caldrà continuar apeu. Llavors voldrem passar pel costat de vàries gorgues més fins a arribar al refugi de St. Aniol, i si és possible fins al Salt del Brull, cèrtament el punt àlgic d’aquesta excursió - compteu unes 4-5h entre anar i tornar des de l’aparcament a bon ritme, i els més atrevits no oblideu de fer una banyada pel camí (l’aigua en aquesta època sol voltar els 15-16ºC, però us deixarà com nous).
A 20 min de la magnífica casa rural amb piscina LaCoro - Vall de Camprodon A 25 min de la magnífica casa rural amb piscina LaCoro - Vall de Camprodon, Vallter, senderisme A 15 min de casa rural amb piscina naturista LaCoro - Sadernes, Alta Garrotxa, gorgues Prop de casa rural amb piscina naturista LaCoro - Salt del Brull, Alta Garrotxa, Sadernes A 20 min de la magnífica casa rural amb piscina LaCoro - Camprodon, Vall de Camprodon, golf Inici Contacte Avantatges Què fer Newsletter Pack Regal Ofertes Contactar amb casa rural amb piscina LaCoro Contactar amb casa rural amb piscina LaCoro

Turisme rural per 3-4 dies

Què fer en 3-4 dies
A més a més de tots els suggeriments que trobareu a la nostra secció “Què fer en un cap de setmana”, us proposem el  següent: A la Vall de Camprodon, que està a  només 20 minuts de la nostra casa rural,  es interssant de fer almenys un parell de  sortides en cotxe. La primera, i que  resulta molt complerta, és fer una ruta  circular, començant per una parada al  poble de Camprodon,   per llavors dirigir-nos a un dels pobles  més autèntics i ben conservats de la  zona: el poble de Beget, ara patrimoni de  la Unesco, amb totes les seves  pintoresques cases i carrerons de pedra, i llavors continuar per una carretera  panoràmica com poques per dirigir-nos  cap a Oix, i finalment tornar a pujar per  Castellfollit de la Roca fins a St. Pere  d’Espuig. Si feu la volta a l’inrevés tindreu  el sol d’esquena i gaudireu d’unes  esplèndides vistes al Pirineu. De tornada,  descanseu bé a Masia LaCoro, i  prepareu-vos pel dia següent. La segona, sobretot pels que els agradi el muntanyisme, consisteix a dirigir-se desde Camprodon cap a l’estació d’esquí Vallter  2000, tot passant pels bonics pobles de  Llanars i Setcases. Un cop a Vallter 2000  (el número prové de la seva alçada sobre  el nivell del mar), si us agrada el  senderisme d’alta muntanya podeu pujar  (us caldrà estar ben preparats físicament) a peu a l’estiu, o amb raquetes de neu  que podeu llogar a Setcases mateix a  l’hivern fins al Gra de Fajol, i si us queda  més energia, fins als Bastiments (2881m). No oblideu de fer una curta visita al Refugi “del Xalet” tot de baixada. Molt recomanable per aquell qui participa  veritablement del turisme rural sobretot  cap a finals de maig, que és quan l’aigua  és més neta i alhora abundant gràcies al  desglaç, és anar a veure les gorgues de  Sadernes.  Des de la nostre masia us caldrà agafar  direcció Girona, i llavors la primera sortida després del túnel de l’autovia, indicat com a “Alta Garrotxa, espai d’interés natural”,  en direcció a Montagut i després trencar a l’esquerra i baixar fins arribar a un dels  ponts romànics de muntanya més  espectaculars de les contrades: el Pont de Sadernes. Paga la pena d’aturar-s’hi i  trepitjar-lo per comprovar la seva solidesa després de tants i tants d’anys de deixar  transcòrrer pluges torrencials per sota  seu, però sobretot per admirar unes  gorgues magnífiques, i que abans que hi  construissin la presa i captació d’aigua  encara ho eren molt més. Però el nostre  objectiu queda més amunt, agafant  sempre cap a l’esquerra, on arribarem en  cotxe al aparcament obligat, ja que a  partir d’aquí caldrà continuar apeu.  Llavors voldrem passar pel costat de  vàries gorgues més fins a arribar al refugi  de St. Aniol, i si és possible fins al Salt del Brull, que és certament el punt àlgic  d’aquesta excursió - compteu unes 4-5h  entre anar i tornar des de l’aparcament a  bon ritme, i els més atrevits no oblideu de  fer una banyada pel camí (l’aigua en  aquesta època sol voltar els 15-16ºC,  però us deixarà com nous).
Vall de Camprodon Camprodon, Vall de Camprodon, golf Vallter, senderisme Sadernes, Alta Garrotxa, gorgues Salt del Brull, Alta Garrotxa, Sadernes menu Reservar estada Allotjament rural independent amb piscina LaCoro - Reservar